Gmzee3 Daha öncede olmuştu bağırsaklarından ses geliyor ve kakasını yapmaya zorlaniyor bir süre sonea yapamazsa sıkıntıya girip ağlıyor hatta. İki ayını doldurduk ne yapabilirim bu konuda önerisi olan anneler.
yagmuryildizmetin Gmzee3 benimki yedi aylık bizde de var ama benimkinde daha çok gece uykusundan kalkınca ağlıyor o zaman oluyor kakasını da zor yapıyor..
Gmzee3 Azyef teşekkür ederim tamolarak değil sanki usutmeden kaynaklı gibi geldi bana sürekli olmuyor birde öyle zamanlarda kakası da değişiyor .