Hsjsndjx Anneler merhaba kızım 8 aylık ben işe başladım saat 9 akşam 6.30 da çıkıyorum eve geldigimde ise hemen sütümü sagıyorum ama malesef sütüm çok çok az geldi ne yapmalıyım çalışmam da lazım mama içmiyo sütümü çogaltma imkanım var mı yardım edin