ndemir1006 yani ben gidiyorum. Sağlık ocağınada çocuk doktoruna da. Çocuk doktorum her gittiğim de kakasına kadar sorar ne bileyim karnına eller bakar, kalbini, sırtını dinler detaylı muayene eder. Onun yanı sıra, ayaklarına basabiliyor mu, oturmaya başladı mı diye de kontrol ediyor. Her ay gelişimine bakıyor yani