Benherseydenoncebiranneyim Şu 9 günlük bebeğim. En son dün sabah kaka yaptı. 24 saatten fazla oldu. Doktorumuz 1 haftaya kadar normal dedi ama canım sıkıldı. Yaşayan var mı? Nasıl atlattınız?
Sinoom Benherseydenoncebiranneyim bebeğiniz eğer ıkınıyorsa ağlayarak huzursa masaj vs yaparak yardımcı olun en son fitil , ama yapmadığı halde normalse bebeğiniz korkmayın bebeğim 5 gün yapmadığı oldu ilk doğduğu zamanlar da 2 günde bir yapardı şuan 4 aylığız hala öyle
Huma_kus34 Benherseydenoncebiranneyim yapmıyorsa sütün yarıyor demektırbıc dert etme anne sütü alam bebekler 10 gün yapmada Normel görülür
Benherseydenoncebiranneyim Sinoom Cansuarasarda Almondeyed teşekkürler içimi rahatlattınız. Yine de o bezde kakayı görene kadar tam bir rahatlama yok bana 😄
Sinoom Benherseydenoncebiranneyim bebeğiniz böyle günde bir yada 2 günde bir yaparsa muhtemelen kendine alıyordur kiloyu , kendi bebeğim ayına göre kilolu 🫶
Huma_kus34 Benherseydenoncebiranneyim evet bende ilk zamnlar öyle dertlıydım bu konuda popsunda çatlak vardı doğuştan ya kabız olursa dıye ıcıme dert oluyordu zeytın yağı falan ıcıyordum ama süt babaannem dedikş deme kimseye sütün yaradığı icin yapmıyordur çok Normel dedı gerckten de gözle görülür yaradığını fark ettık düşük kıloyla doğmuştu sadce anne sütüyle kılomuz mük 🫠🤭 tü tü maşallah 🤩
Bilgeliya Benherseydenoncebiranneyim korkma benmki 10 günde yaptı ben çocuk cerrahine prova vs gotrdm hiç bı sıkıntısı yok posa olusmamstr dedi gercktn de sonra yaptı. Hatta ben korkup fitil veriyrdm çok yanks dedi prof. Bı sıkıntısı yok .o tembelkestirir dedi. Tabi röntgen fln cektrdk baktılar bağırsaklarında. Korkma
Salliyaa Benherseydenoncebiranneyim Valla anne sütü illaki yarar aksini iddia etmek saçma ama yapmıyorsa yarıyor diye birşey demek tamaman hurafe tecrübeyle sabit 😂 benim bebemde 4-5 günde bir yapıyordu posa olusmuyorsa kaka yapmıyor haliyle eğer bebeğin sıkıntısız ise hiç sorun etme bebeğini gözlemle önce bı. Fitil felan kafana göre zaten verme doktorun yonledirirse o ayrı ama bebeklerde özel bölgeyi mümkün olduğunca az dokunmak lazım bu tarz hareketler bilinç altında yer edinir mecbur kalmadıkça uyarmak yok. Sen sadece bebeğini gözlemle ağrısı sızısı yoksa rahatsa normal içini ferah tut
Emirmira Benherseydenoncebiranneyim karnı sertleşiyor mu cnm eğer öyle oluyorsa bebe yağıyla masaj yap karnına