Rav-Ebu M987 tabii bende gidicem 31 ağustosta muaynem var hemde sprail sorucam hemen takarsa hemen taktırcam 3.bir bebege hazır değilim ajsjjs
11Hilal11 M987 valla ben gitmedim bebegim 7 aylikken gitmiştim ultrasonla baktilar sıkıntı cikmadi sezeryan dogum yapmistim bu arada1
Aloneeee M987 sezeryan yaptıysanız ultrason ile yukardan bakıyor. Bir de alttan smear testi için örnek alıyor ama her doktor yapıyor mu bilmiyorum
SeninAnnenBirMelektiYavrm M987 normal doğum yaptıysanız bakıyor sanırım emin değilim Sezaryen de bakmıyor
Asyaayaz1 Kontrol için gerekli vajinal kontrol yumurtalık kontrol enfeksiyon vs kontrol ediliyor ve korunma yöntemi vs konuşuluyor ben gitmiştim 40 ım çıkınca kontrol sonrası spiral taktırmıştım