Arkadaşlar selam. Salonumun tül perdesini 30 derece 600 devirde yıkadım 46 dk boyunca. Çıkardım ıslak astım bişey yoktu şimdi bakıyorum baya kırışmış.. ütülemek için çok büyük 2 saat ütülemem gerekir bunu. Ne yapmalıyım tekrar yıkasam sıkmayı devre dışı bıraksam düzelir mi yoksa ütü şart mı tecrübeliler yardım edebilir misiniz?