Zuayve
Tecrübeli anneler yazabilir mi bebeğim bir Ay 13 günlük beşikte sallayarak uyutuyorum ancak aslında memede uyuyor ama gazını çıkarınca uyanıyor bir daha beşikte uyutuyorum acaba çok mu erken beşiği sallamak siz nasıl uyutuyorsunuz anneler ya da ne önerirsiniz