Canım 2.dogumu yaptığımda oğlum 3yasindaydi ve oğlum aşırı hareketli ve yaramaz. Doğum yaptım dahada huyu suyu değişti aksi oldu dahada. Yardımcım da yoktu ben çok zorlandım ve hala daha zorlanıyorum malesef ki yani bunun çözümünü bulamadım. Ama destek olacak birileri olursa işin daha kolay olabilir