Zeliha27mira babylove3003 iki çocuğumda da hiçbir pişik kremi işe yaramadı zeytinyağı kullandım sadece.
Melekbas babylove3003 ben hepsini denedim bebegim asiri hassas bir cildi var sadece sudocrem iyi geldi bize
Hbk1122 babylove3003 sudocrem 400 Luk 4,5 aydır kullanıyorum valla sorun da yaşamadim Bepanthol Baby de güzel.
GokceOrmanci Sudocrem ve bepantol baby kullanıyorum. Sudocremi özellikle yüzüne ve boynunada sürüyorum hergun. Cilde çok iyi geliyo mucize bı krem
Linaamom babylove3003 Sudocrem çok iyi pişiği 1 günde geçirdi. Bepantol bebeğimde kızarıklık yaptı her bebeğin cildi farklı tabiki