Yakamozmisali Ben şöyle bir şey diyeceğim o yaşta her çocuk arabanın tekerleğine de çevirir kendi etrafında döner
bu çok normal bir şey.
Yani götüreceksiniz de gerçekten iyi bir doktora götürün bazı doktorlar insanı boşuna telaşlandırıyor
Benim oğlum da o aylarda çeviriyordu oğlumla hemen hemen yaşıt kuzenim var o da çeviriyordu, bir buçuk iki yaş aralığında tekerlek çevirmeyen çocuk görmedim ben
Adıyla seslenmeye de şöyle düşünün siz mesela bir şeye odaklandınız ve birisi geldi size seslendi aniden dönüp bakıyor musunuz? olabilir hani çocuklar da böyle her seslendiğinde bakmak zorunda değil yani çok dalgın olmaması gerek çocukların ama yani dediğim gibi işimiz oluyor veya dalabiliyoruz o an işimizi bırakmak istemiyoruz bakmıyoruz ama çocuklardan sürekli 100 defa seslensek yüzüne de bakmasını gerektiğini düşünüyoruz. Halbuki onlar da bir insan meşgul oldukları zaman bakmayabilirler.