Ceydanil keske MR çektirseydiniz. Ben de oğluma çektirdim, verdikleri narkoz çok çok hafif. Benim oğlum 4 kez narkoz aldı o şekilde. Sonrasında bir yan etki olmuyor. O mrda beyin sapı gelişimine de bakıyorlar, bazen kısa kalıyor ondan da cocuk oturamayabiliyor. Titreme varsa epilepsi nöbeti de olabilir. Benim oğlumda epilepsi var, her nöbet çocuğun gelişimini etkiliyor. İnşallaj değildir