19972017 Kızlar şimdi poğaça yaptım yarın bı yerlere gidicez inşallah ta ben onu akşam nerde tutayım dolaba mi koyim disardami kalsin yumuşak kalsın da istiyorum
Almondeyed 19972017 patatesli ise biraz çabuk eksiyor dolaba koy ama peynirli ise dışarda kalsın bence serin bir yerde
ikizprensesannesi 19972017 poşete koy agzını bağla ama sıcak koyma hamur olur ılık koy yumuşacık olur