Oldugugibibiri Merhaba güzel anneler, 10.Aydaki bebeklerinizin gün boyu (gece ve gündüz) olmak üzere emme sayısını öğrenmek istiyorum. Genelde gün içinde ve gece kaç kez emer bebekleriniz?
Alse35 Oldugugibibiri sayamıyorum maalesef hayrat gibiyim gelip gidip emiyor gece en az 3-4 defa gün içinde de evdeysem en az 6-7
Oldugugibibiri Taze1_annee gündüz nasıl peki? Benimki de sık sık uyanırdı birden gece beslenmesini kesti
Oldugugibibiri Bisracinarkartal benimki gece beslenmesini bıraktı. Gündüz de 2 kez emiyor. Doktor da asıl gıda anne sütü ya da mamadır deyip deyip beni üzüyor. Çocuk emmiyor ya napiyim
Bisracinarkartal Oldugugibibiri evet asla emmiyor 20 saniye emiyor bırakıyor KAla kalıyorum öyle 😏demeki yok diyorum bnde zorlamakda istemiyorm
busra9191 Vallahi şu memede bir düzen tutturamadık canı ne zaman isterse o zaman emiyor memeyle kafayı bozmuş gündüz en az 6-7 gecede kalktıkça zaten şu sıra aşırı kalkıyor yani
Oldugugibibiri busra9191 ben de benimki emmiyor diye üzülüyorum keşke benimki de sürekli emmek istese 😔
Taze1_annee Oldugugibibiri sütümü emmiyor mama almak istemiyor dediniz ya bende onu ek gıda ile doyur anlamında dedim canim
busra9191 Oldugugibibiri ek gıda yiyor mu canım zaten artık bence bu aylarda emme sıklığının biraz azalması gerekiyor diye biliyorum ek gıdaya yönelimde artıyor diye okuyorum bu aylarda çünkü artık 11. ayın içindeler ama bizim diş geliyor herhalde dahada düştü memeye
Bartumomm Oldugugibibiri gün içinde sık sık emer yani her istediğinde vermeye çalışıyorum ama ah şu ısırması olamasa güzel olacak 🫠 4 tane dişi var mahvoldum🤦🏻♀️ek gıdasını da yer 3 öğün 1 tane ara öğün yapıyoruz
Elizto Bartumomm 3 öğün 1 ara öğün nedir acaba mesela sabah kahvaltı yapiyoruz sonrası neler veriyorsunuz. Bu ogunlere bı tek ben yetişemiyorum sanırım
Bartumomm Elizto sabah kahvaltı yapar uyumadan önce emziririm sonra uyur uyanınca meyve yoğurt karıştırırım içine bebek bisküvisi koyup onu yer ya da çorba yaparım içer öğlen için akşam da 6.30 da yemeğini yer 😅
yuhumgeliy Oldugugibibiri gece uyandıkça emiyor 4-5 değişiyor gündüz de 5-6 kere emiyordur versem sürekli emer o istedikçe veriyorum ama öyle 15 dakika emme tabi en fazla 2-3 dakika