Kanguruda sırt kısmında taşıyorum bebeğimi, yani sırt çantası gibi oluyor. Bu şekilde doğa yürüyüşü de yaptık, egedeki tüm antik kentleri de gezdik, Sümela Manastırına da tırmandık, hatta traktöre binip bağa bahçeye bile gittik. Kanguru sayesinde bebeğimle her türlü aktiviteyi yapıyorum. Sırta takınca çok terleme de olmuyor, ön tarafta nefes etkisiyle daha sıcak oluyor.