Kızlar merhaba . 2 oğlum var biri 3 yaşında diğeri ise 3 aylık .
Büyük oğlum çok uysal ve sakin bir çocuktu ancak son 2 haftadır çok hırçınlaştı ,kardeşinin bacaklarını ,saçlarını çekiyor onu yalnız bıraktığımız an kardeşine zarar veriyor ,bebek kucağımızda ise gelip bacaklarını sıkıyor ,önceden odada yalnız kalırken şuan odadan çıktığımız an ağlayarak kıyameti koparıyor,arabayla bir yere gidecez mesela araba çalıştı kendi binmedi diye bile ağlıyor (hep bi korku içersinde ) her konuda hep kendi istediği olsun istiyor ,herşeye ağlıyor , kardeşi olduğundan beri huyları tamamen değişti dışarda çocuk görünce korkuyor ancak evde bizi çok yıpratıyor nasıl bir yol izlemeliyim ,bu şekilde psikolojisi bozulacak diye korkuyorum.aynı durumları yaşayanlar oldu mu bi akıl verin nolur 😒