arasarda2 2 aylık aşısı çarşamba olacak ama sedi kısıldı hastalandı nefesi zor alıyor yine de yaparlar mı asiyi
Esraarass arasarda2 doktorunuzu aradınız mı? Yanlış anlamayın benimde bebeğim hasta aşı zamanı gelmişti ilk iş doktorunu aradık yapalım mı diye yaptırmayın dedi iyileşene kadar. Buraya sormak aklımıza bile gelmedi doğrusu 🤷🏼♀️
arasarda2 Deletedmom_9857 Ne zamana oldunuz peki günü var mıdır acaba gec olsa etkisi falan mi olmaz ki 🤔