Bizde 1 hafta sonra 4 aylık olucaz ama çok değişti bebeğim sürekli ağlıyor sadece uyurken duruyor onun harici hep huysuz ağlıyor uyku saati heeşeyi değişti uykuya dalamıyor ağlayarak uyanıyor gazını yapıyor gazından olduğunu sanmıyorum idrarında değişik bişeymi oldu yani ne olduda doktora götürdünüz idrar yolu emfeksiyonu dendi bizimde olabilir mi acaba