Bpoyraz54 süt vermeyin, o yapıyor olabilir inek sütü iştahsızlık, demir eksikliği, sindirim problemlerine yol açıyor. Artık doktorlar önermiyor inek sütünü, ben bile kahvelerin içine az bişey koyup içtiğimde hazımsızlık yaşıyorum gaz yapıyor. 24 aydan önce vermeyin hatta mümkünse hiç vermeyin. Kan değerlerine baktırdınız mı?