MinikMucizeeemm Clavicula Hiç birşey yapmanıza gerek yok buzdolabı poşeti yada kilitli poşete koyup atabilirsiniz buzluğa ☺️☺️
adastra Clavicula Ay geçen gün yaptım ama ben yanlış yaptım kayınvalidem söyledi dogrusunu sonra 😅 çiğken tek tek ayıklayıp haslamis. Kendi yaptığımı söylemeyeyim 😅
BarlasMomm Clavicula hasliyorum soguduktan sonrA bicakla kesiyprum buzdolabi posetine koyup atiyorum ben her sene
MinikMucizeeemm Tatlican 3 senedir çiğden atarım haşlarken yarı süt yarı su ile haşlayıp içine 1 küp şeker atıyorum miiis gibi oluyor 😍
GizemAtmc Tatlican ben genelde haşladığım suya süt katarak haşlıyorum süt katsam öyle koysam sıkıntı olur mu acaba? Bir de tuz ekliyor musunuz
Clavicula Teşekkür ederim kızlar evdeki erkek nüfusun kış sebze ve meyveleriyle pek araları yok yazdan koyayım istiyorum 😊 direk haşlar atarım o zaman miss 🤌🏻
Tatlican GizemAtmc Ustte arkadaş dediginiz gibi yapiyormus guzel oluyor yazmiş ben ilk aizlerden duydum sut olayini