Arkadaşlar 1 hafta oldu covid olduğumuz negatife dönmüşüzdür diye düşünüyorum yarın karantinamız bitecek gayet iyiydim taki 2 güne kadar ishal olana dek sürekli birde karnımda değişik bir acı ağrı var böyle olan varmı ? Yarın da geçmezse doktora gitmeyi düşünüyorum :( sürekli tuvaletteyim sürekli