Smmra benim oğlumda da var ve oğlum 2.5 aylık. Gaz problemi olan bir bebek, gaz problemi bittiğinde (3 aydan sonra) geçeceği fakat en geç 1 yaşına kadar biteceğini, herhangi bir müdahale gerekmediğini söyledi. Fakat büyüklüğü tabii ki önemli bir detay bizim ki 7mm. Ve sosyal medyada bir doktordan dinledim kasıklara sıçraması halinde anında doktorla görüşmemizi, ilaveten üzerine hafif dokunduğumuzda içine girmemesi halinde de doktorla görüşmemizi söylüyordu. Eğer içine giriyorsa %80 geçer cinsten olduğunu herhangi bir müdahale gerektirmediğini söylüyordu.