Kızım 11 aylık sadece memede uyur. Çıt ses olsun uyanır bu yüzden ne bir yere gidiyorum ne birileri bana gelebiliyor ne diyim insanlara sessiz olun mu ya da bir yere gittiğimde kucağımda da emerek uyumaz illa yanına yaticam öyle emecek bir yerdeyken çok rezil oluyorum e uyumasa bu sefer çok hırçın. Gece binnn kere emmeye uyanır. Bebek arabasinda ayakta sallanarak vs uyuyan bebekleri görünce hayret ediyorum bir ben değilim umarım bunları yaşayan. Buna artık çözüm bulmak istiyorum çünkü iki aya iş başı yapacağım.. nasıl yaptınız ne yapabiliriz hadi birlikte uyku eğitimi verelim 🥲 ücretler çok pahalı araştırdım işin içinden çıkamadım…