Sinemisssss 10 aylık kızım bizde de var ishal ateş kuzenim salgın dedi ateşi yükselir ve düşmezse mutlaka hastaneye götürüp serum almamızı söyledi
Siz de bol su içirin ayran olur mama olur su olur sıvı alımını artırın mutlaka kızım da lokma yutmuyor cacık yiyor sadece birkac kaşık muza bile hayır dedi ilk kez bugün 😓 bizde ek olarak damakları da mayın tarlası gibi patlayan patlamayı bekleyen hepsi üst üste geldi
Not sadece agri kesici ates düşürücü veriyoruz çok sorunlu durumlarda