Esrgns 2 aylık bebeğimde göbek fıtığı oldu, başına gelen var mıdır? Ağlama yapar mı? Kendiliğinden geçmesi ne kadar sürer?
Teemo07 Esrgns 4.ay kontrolünde göbek fıtığı var demişti doktor. Kendiliginden geçer dediydi. Bir sonraki kontrolde hatırlattım, yok bir şeyi demişti doktor.