Eliiif1 benim oğlum 4 aylık. Kalça açılarından biri düşük çıkmıştı. Hem çocuk doktoru hem ortopedi doktoru kundak yapsaydınız kalça çıkığı olurdu asla yapmayın dedi. Bacaklarının iki yana açık olması lazım düz tutmayın dedi. İsterseniz e bebekte yarım kundak satılıyor sadece kolları tutan.