Biz de bugün sabah olduk. Eve gelene kadar bir şey yoktu. Sonra hafiften ateş başladı. Ateş ölçer aldı eşim. 38.5/38.6 yı gördük ama müdahale etmedik. Doktorumuz ateş olursa calpol verin demişti. Biz vermek istemedik hani en son yöntem olarak verecektik. Klimayı açtık üzerini açtık, emzirdim sık sık. Uyudu. 38.1 oldu37.7 oldu şimdi de 37 den de düştü. Sizinde sabaha bir şey kalmaz inşallah. Bir arkadaşım 6-7 aylık kızı var. Çorabına limon sıkıp giydir demişti. Hiç calpol kullanmadan geçirmiş. Biz de limon yoktu deneyemedim, o size kalmış. Çok geçmiş olsun minik kuşa 😻