Ilk aylar zor kuzum Allah yardımcın olsun, muhtemelen gaz sancısı vardır, yalnız bebeğin uyumuyor aslında, bırakınca uyanıyor diyorsun ya, aslında uykuya tam olarak dalmıyor, sallanmak rahatlattığı için muhtemelen uyuyor gibi sakinleşiyor. Ben en son bahsettiğin duruma dayanamayıp 2 aylikken otomatik salincaklardan almıştım. Hayatımı kurtardı diyebilirim. Salıncakların süre kısmın oluyor, mesela gece uyandı emzirip salıncağa koyuyordum. Zamanlama ayarınıda mesela 45 dk ya kuruyordum en yavaş modda 45dakika sonra kendi kapanıyordu. tek kötü yanı kilo olarak çok düşük oluyorlar. Yani benim bebeğim 6. Aydan sonra kullanamadı. 2. El olarak sattım. Tavsiye ederim. Titreşimli olanlar var gaz kaka yaparken durumu baya kolaylaştırmıştı bizde. Ama her şeyden önemlisi sensin. Biliyorum çok yorgun, uykusuzsun, belki annelik bu muymuş diyorsun (ben demistim de 🙂) lohusalığın yeni bitmiş. duygusal buhranlar, yeni ve bebekli hayata adapte olamama, iniş çıkışlar, sanki hayatım elimden alınmış gibi bir duygu, yetemiyorum hisleri yaşamıştım ben baya kimse de demedi o zaman gayet normal bunlar diye hatta sen nasıl annesin diyen bile oldu, zorlandığımı anlatınca… Hepsi zamanla daha oturan daha güzel duygulara dönüşecek inşallah, Allahım gücünü arttırsın, yavrunun da bakımını kolaylaştırsın inşallah❤