Aybukem17 Kızım 1 yaşında dün yataktan düştü kolunun üstüne hemen hastaneye götürdüm röntgende birşey cikmadi ama emeklemiyor dünden beri morluk şişlik kızarıklık da yok acaba korkudan mıdır ağrıyor müdür kolu çok endişeleniyorum
Srnsrnsrn Aybukem17 yani kırık yoktur ama darbeden dolayı ağrısı oluyor olabilir sen kolunun hareketine baktın mı kaldır indir kıvır döndür o sırada yüz tepkilerine bak birde kolunu aktif kullanıp kullanmadığına mesela biberon tutma kaşık tutma yiyecek tutma gibi.
ozturksd Aybukem17 çok eski biliyorum ama sonrasında nolduğunu söyler misiniz benim de kızım aynı durumda şuan korkuyorum
Aybukem17 Srnsrnsrn kolunu aktif kullanıyor birşey uzatırken özellikle sol eliyle almasını istiyorum alıyor yukarı kaldırıyor o elinden destek alıp koltuğa çıkmaya çalışıyor ama emeklerken yere koymaya korkuyor