Kızlar kafam çok karışık 25 ınde dr gıdıcem ama bırde buraya yazayım bana yardımcı olun , benım kızım suan 11 ay 17 günlük 1 yaşına az kaldı ve 1 aylıkken ogrendıkkı sut ve sut ürünlerine alerjısı vardı 2 aydır yumurta testını gectık tabı buraya kadar hep dıyetteydık neyse yumurta ve yumurtalı seyler yıyebılıyor sadece yogurt yasak . Yumurta konsuuna gelırsekde sarısını yese yada sadece sarısı ıle ne yapsam yıyıyor ve dokunmuyor . Dr soyle demıstı alerjısı varsa 1 yas asısını olmasın cunku ıcınde yumurta var Allah korusun dokunur dedıydı . Ben sımdı denıyorum emınım sarısıı dokunmuyor ama bırde beyazı ıle bısey denedım yanı tam yumurtayı kırdım pankek yaptım cocuk mahvoldu yıne aynı kakası sırtı yanakları yenıden basa donduk . Şimdi bu aşıyı yaptıracakmıyım yaptırmayacakmıyım oyle arada kaldımkı