Merhaba herkese ☺️ Tuvalet iletişimi diye bir kitap okumuştum. Kitapta aslında tüm memeliler gibi bebeklerin de doğası gereği kendini kirletmek istemediğinden tuvalet eğitiminin 2 yaşından önce de verilebileceğinden bahsediyor. Bebek kakası veya çişi geldiğinde çeşitli sinyaller veriyor biz de bu sinyalleri takip ederek bebeği tuvalete tutuyoruz. Ben bugün ilk defa denedim ve bebeğim tuvalete hem kakasını hem çişini yaptı gerçekten çok mutlu oldum 🥳🥳🥳 Sizlerden deneyen var mı bu yöntemi, neler düşünüyorsunuz 😌