Zaten zorla gunluk 150 cc anca içiriyordum artık ağzına sürmüyor bibrtonu gördüğü an kusuyor içirmeye çalıştıgım an ( bardakla pipetle vs de denedim) kusuyor o derece tiksiniyor artık. Ne yapacağım bilmiyorum başka kalsiyum nasıl alacak alerjisi tam gaz devam. Zaten iştahsız :( birşey yemiyor zaten…..