Denizanasi92 ha yok kriz şeklinde çok ağlamıyor (bazen tutuyor damarı) örn dışarı çıkacagız su istiyor ve illaki o su kabını bitirecek aldığın zaman krize giriyor alıyorum onu dinlemiyorum keza su kabu çok büyük doymması imkansız ve sürekli su içiyor / şuanda bile su kabına sarılmış uyuyo 🤢🤢🤢🤢🤢 almaktan çekiniyoruz yine ağlayacak diye, saklıyorum bazen ya daa çorp ayakkabı giymek istemiyor krize giriyor bizi de sokuyor ama mutlaka giydiriyorum sonra bi şekilde asansörü çağıralım işte sevdiği bişi gösteriyorum öyle