Kızlar ek gıda reddi yasıyoruz 5 bucuk aylıktan beridir savasıyorum ama asla ağzını acmıyor kabul etmiyor hazırlayıp önüne koyuyorum döke saca ağzına bisiler koyuyor ama yemiyor geri cıkarıyor cok zor ne hevesle basladım pes edicem zamana bıraksam hepten yemicek sizler nasıl astınız durumu gelin konusalım🤦🏼♀️