Ayminaa benim oglumsada var 29 aylık.ama her ay değil belli olmuyor yani ne zaman kanayacagi.bqzen iki ayda bir bazen beş ayda bir gibi.biz gittik doktora tahlilleri temi, cijti doktor kılcal.damarlarj çok hassas burnunu nemli tutmalisinizı dedi bi krem yazmisti nemlendirici.o iyi geliyordu.ayrica kışın peteklerin uzerine su vs önerdi.birde erkek çocuklarda daha çok rastlariz bu duruma. Eger cok fazla.kanamiyorsa korkjlacak bisey yok demisti