Güzel annelerim 3 ay 15 günlüğüz hem mama hem meme olarak ilerliyorum ama bazen mama hiç vermiyorum hatta 3 4 günü buluyor vermemem
Bazen doymadigini hissediyorum veriyorum dışarı da emziremedigim zamanlar oluyor veriyorum
Ama velakin mama içince çok fazla kusuyor
Bebelac denedim aynı bebevita denedim aynı şuan sma kullanıyorum yine aynı bir bilgisi olan varmı acaba