stillwasser 4 aylik oglum var doğduğundan beri sagarak sut veriyorum ancak bu aylarda 120 cc fln icmesi gerekirken benim oğlum 60 90 cc arasi iciyor ve doyuyor kilo alımı iyi ama bu kadar az içmek ona nasıl yetiyor kızlar bana bisey soyleyin
Hkubraaa stillwasser benzer durumdayım.90 cc mama iciyo sür sorunumuzu dolayı tabi surkeli emiyo..istedikçe yani.kilo alımı da yeterli.bi dahaki ay ek gıda dedi dr çok abartmak istemiyoruz mamayida
GokcenD stillwasser ama benim oğlum çok hareketli olduğu için aldığı o az sütü de yakıyor dedi doktoru şu an 4. Ayı bitmek üzere 6.100gr
Mavigri stillwasser valla bilmiyorum ama teyzemin bi arkadaşı var 7 8ayına kadar 60cc ti bitirmiyodu bile mamayı ama bir görün tosun gibi hiç yemek yemiyormuş istemiyo ek gıda da mama da ama toplu.Yapıdan herhalde sağlıklı hareketliyse dönmeleri vs yapmaya basladıysa güleçse bence doyuyordur fazlasına gerek yok benım oğlum da 4aylık 6kilo suan doktor mama hıc kılo almamış dedi bir ay 410gram almıştı bu ay 500gram başka doktora gittim hareketleri vs iyi zaten ek gıdaya başlanacak yakında sınırda değil niye mama verelim dedi gitmiyorum bi daha diğer doktora onların istediği kilo alsın alsın da öncelik sağlık bebegımze yetiyorsa aç kalmıyorsa daha ne biz anneleri üzüp düşündürüyorlar
stillwasser GokcenD benimde hareketli kac saate veriyorsunuz tam 4 aylik 5.600 kg dogum kilonuz kacti acaba
GokcenD stillwasser daha şimdi 120 mama hazırladım en son üç saat önce yedi yalnızca 90 cc içti mesela demek ki o kadarla doyuyor onu da öyle kabul ettim artık başlarda çok kafama takıyordum 🥲
Hkubraaa stillwasser ama sut yetersiz geliyo bazen cekistiryo hirslaniyo.oyle öyle 4 ay bitti 5 e dogru gidiyoz.kilosu 7.400
GokcenD stillwasser doğum kilomuz 3.650 3. Aydan sonra kilo çok az almaya başladı şu an 4 ay 27 günlük sizinki kaç doğmuştu
Hlyldrm19 Anne sütü veriyorum dolu dolu 20 dk emmesi gerekiyor ama 3 dk içip bırakıyor. Kilo almasıda normal, çok fazla takılmamak lazım kilo alımı normalse sorun yoktur .
Hkubraaa stillwasser benim için kilo önemli değil zaten de mama fazla almasın derdindeyim.kafama cok takmistim ilk zmaanlar.lohisaligim bu yuzden kotu gecti.tek meme tutuyo diğerinden sagdigimdada gelmiyo sut.hic tutmadi.cok şükür atlattik artik.bazen 5 bazen 6 kez iciyo mama +meme gidiyoz baklm
Hkubraaa Elifinilki yetiyodur zamana takılmayın.bazi bebekler saat başı emer 5 dk yeter iyi cekiyodur
stillwasser Hkubraaa mama kotu bisey degil hic üzülmeye gerek yok inan bi sure sonra kiloyu takıyor ister istemez insan okadar çabalıyorum bazen çok yorgun dusuyorum
Mavigri stillwasser kesinlikle öyle etraftakıler ay senin ki daha küçükköyde şunun bebeği bu kadarken senden iki kilo fazlaydı sütün yaramıyor mu az mı mama veriyorsun cılız yeterince beslenmiyor vs deyince insn kendini yetersiz hissediyor bende çok ağlamıştım ama ebemiz kilo dediğin et parçası çocuğun huzurluysa motor becerileri iyiyse takma kimseyi mama da anne sütü de aynı bebeği beslemek için mama vericem diye hiç takma önemli olan büyümesi beslenmesi ek gıdaya beşinci aydan sonra başlarız biraz daha erken büyürüz takma sen etrafı demişti