Merhaba sevgili anneler🌸 yardımınıza ihtiyacım var. Oğlum 4 ay 13 günlük. Doktorların tavsiyesiyle yenidoğan sünneti yaptırmadık. Eşim uzak yol kaptanı. Gitti mi 4 ay gelmiyor gemide. Eylül başında gemiye göreve gidecek. 4 ay kontrolünde sorduğumuzda şimdi mi 9 aylıkken mi sünnet yaptıralım diye sorduğumuzda çocuk doktoru ikisi de olabilir çocuk cerrahisine sorun dedi. Çocuk cerrahisine gösterdik. Şimdi de olabilirsiniz 9 aylıkken de dedi. Yani bize bıraktılar. Eğer karar verirsek bu pazartesi sünnet olacak. Yoksa eşim görevden döndüğünde yani 9 aylıkken yaptıracağız.
Sünnet yaptıran anneler olarak hangisini tavsiye edersiniz? Bu arada belden uyuşturularak yapılacakmış. Çocuk anestezi uzmanı uyuşturacakmış. Nasıl bir yol izlemeliyim çok kararsız oldum. 9. Ayda emekleyecek zorlanırsınız diyen de var.
Yaptıran annelerin tecrübelerine ihtiyacım var 🙏🏻