Gulcebaysal Bebekli evde kışın klimayla ısınıp tecrübe edenler yazabilir mi? Bebekleri hasta ediyor mu klima ?
Eliz13 Marmaris’te yaşıyoruz Nisan’da doğdu bebeğim mayıstan beri klima açık yatıyoruz çok şükür sorun olmadı dereceyi 25 de sabit tutup fanı da orta seviyede hep kapı veya pencere de azcik açık bırakıyorum nem dengesini sağlamak adına 🧡
Eliz13 Gulcebaysal nisandi 2 hafta filan ısınmak için açtık sonrasında hep soğutmalı için kullanıyoruz