Bebeğimin eli sürekli ağzında baya da salya akıtmaya başladı. Daha 3. Aya yeni girecek erken diye düşünebilirsiniz ama arkadaşımın kızı oğlumda bir ay büyük onun da oğlum kadarken aynı şeyler olmuş şuan diş patlatıyormuş. Bende merak ediyorum sadece salya huzursuzluk ve elini sürekli ağzına sokması dişin habercisi olabilir mi