Hayalimibekliyorum Hanımlar bebeğim 3 ay 22 günlük sabahtan beri her emdiğini kusuyor hemde fışkırtarak mide üşütmesi mi doktora gitmelimiyiz kusmuğu kokulu ve su gibi hafif beyaz peynirimsi
witcher Hayalimibekliyorum Benimkide bu aralar öyle yediğinin yarısını cıkarıyor cokta yemiyor aslında genelde gazla beraber cıkarıyor sizinki de öyle mi ?
delirmeceler Hayalimibekliyorum reflü olma ihtimali yüksek benim kızımda 3 aylıkken çıktı ve en son anne sütünü reddetti ve özel mama kullandı hala kusuyor ama eskiye göre minimal
Hayalimibekliyorum witcher benimki emer emmez çıkartıyo ve emdiğinden fazlasını kusuyor 😥 rota aşını yapmadık acaba ondan mı diyorum midesinimi üşüttü bilemiyorum sabahtan beri 5 defa fışkırarak kustu uykudan kusarak uyanıyor😥
Hayalimibekliyorum Ozge001 bugüne kadar bi kaç kez fışkırarark kusması oldu ama gün boyu hiç sürmedi bugün uyandığından beri bu şekilde sürekli emdiğinde kusuyor reflü olunca ekstra ilaç vs veriliyor mu acaba birazdan doktora gidicez ona göre gidelim
delirmeceler Hayalimibekliyorum hayır almıyor çok denedik ve anne sütünü daha çok kusuyordu kilo kaybıda başlayımca doktorumuz daha fazla zorlama dedi