Baby11 Eliiif1 bende tıkanıcak diye çok korkuyorum. Ama kucağıma alıp zıplatınca rahatlıyor rahatlayınca yatağa yatırıp emziği tıkıyorum. Kısır döngü içindeyiz böyle 🤷🏼♀️