Goktugakca-3419_ sevgikelebegi giyiyolar zaten direkt size getirdiklerinde çocuğu altını bezlettiriyorlar rahat birşeyler giydirin diyorlar bn direkt pantolon giydirmiştm
Goktugakca-3419_ Eve gelince beziyle dolandı hava alsın diye bezini açtığım zamanlar oldu 2 ay oluyo sünnet olalı küçük oğlumn rahat oldu ilk gün ağlıyolar geçiyor sonra
Fatofato sevgikelebegi benimde oğlum 10 gün önce sünnet oldu ama ilk gün ilaçların etkisi gectikce deli gibi ağladı ama sonrasında hiç bisey kalmadı ilk gün sıkıntıydı bizde bu arada oğlum bir hafta sonra 5 aylık olucak