Bende bebeğim doğduğunda aynı sıkıntıyı yaşamıştım, sütüm azmış doyamadığı için emiyor ve enerjisini emmeye harcıyormuş .. önce mama ile eksiği tamamladım sonra sağım yaptım bol bol .. bir süre sağdığım sütü veriyordum mama yerine sonra 1,5 aylıkken sağıdığım sütü de almadı , emip uyuyordu hastanedeki emzirme danışmanı sağmayı bırakabileceğimi söyledi önce korktum ama sonra bıraktım şimdi 3,5 aylık emiyo sadece