ozgulgdr Merhaba arkadaşlar 2,5 aylık bebeğim var ve çok sıcak ev ortamı. Sizler gece uykusuna yatırınca ne giydiriyorsunuz ?
evlatcan ozgulgdr sizin evin sıcaklığına da bağlı bizim ev çok sıcak zıbın giydiriyorum. Bide vantilatör açık baksam serin mi oluyor ince bi battaniye örtüyorum
ozgulgdr evlatcan ben göbek üstüne örtüyorum yine de örtü. Gece sabaha karşı soğuksa ayaklarına da çekiyorum