MiniginAnnesiii Şöyle enterokolit diye geçer, bağırsak mide ultrasonlarında ya da kakada görürler bakteriyi. Şu zamanda bebekler park, deniz, kreş ortamlarından çok alıyorlar. Biz iki kere yaşadık maalesef. Biri kreşten diğeri de denizden. Denizden hem kızım hem ben hem de eşim kaptı 🤣 Üçümüz de berbat bir haldeydik 2 hafta rejim yaptık dediğim gibi. Kusma dediğiniz gibi ekşi iydi baya. Midesi kusmanın vermiş olduğu tahriş ve bakteriden hassas olduğu için mutlaka probiyotik ve beslenmede rejim yapın, hemen kendine gelecektir