Selam kızlar kızım 3 yasında tabii ki sendromuyla birlikte geldi sagolsun yeni yasımız. 1 yasında da kardeşi var. Hem sendromu hem kıskançlığı o kadar zorluyo ki artık kızımı tanıyamıyorum resmen. sürekli ağlamalar, sinir krizi geçirmeler, inatlaşmalar, vurmalar, yerlere esyalarını fırlatmalar hiçbir sekilde memnun edemiyorum fiziken ve psikolojik olarak bitmiş durumdayım dayanamayıp bağırıyorum bazen bu sefer iyice azıtıyo ve bana cok düşkün bensiz adım atmıyo babasına bile gitmiyo. Bu tarz durumlar yasayanlar varsa neler yapmalıyım her türlü öneriye açığım inanılmaz çaresiz oldugum bi dönemdeyim