begmmmell Evet iyi bir cocuk doktoru kontrolu iyi olur
Benim kızım da yaşadı aynı sorunu 8 ay civarı
Ben de gece mamasi kullanıyordum farkında değildim onun kabiz yaptığının, ne verdiysem duzelmemisti. En son malesef kanama başladı günler içerisinde. O mamayi kestiğim an düzeldi, catlak icin de krem kullandik tekrar etmedi şükür.
İnşallah siz de cozersiniz 🌸