Arkadaşlar bebeğim 2 buçuk aylık ama sanki herşeyden soğumuş gibiyim bebegım durmuyor sürekli Meme kucak bir nefes alamıyorum çok zorlanıyorum eşim işte birileri de yok annem falan bi 5 dk dinlensem ne zamana kadar böyle olunacak bilmiyorum en azından bi oturup kalkmayı öğrense ağlamadan duracağı zaman gelse diyorum İnan ağlamaktan bebegım yemeğimi bile yiyemiyorum