Nedenneden merhaba anne sütü alan bebeklerin ilk ek gıda deneyimleri cok az olmalı bebekler herşeyi ağzına götürmek isteyecektir cğnkü öyle keşfediyorlar yiyor diye aşırıya kaçılırsa beraberinde sorunlar teşkil eder doktorumuz corba bile ilk zamanlar cay kaşığı ile verilmeli der herşeyden Azar azar ama ceşitin bol olduğu bir beslenme , şeftali ağır bence ek gıda için tabi ki yoğurtla seyreltmek mümkün kendim hemşireyim ama bizim ek gıda ya başlamamıza vakit var ama inanın cok tedirginim her bebeğin vücudu eşsiz başkasında yapmaz kendi bebende yapar o yüzden kaşık ucu tadımlarda fayda var 🥰😇