bullshit
Şöyle söyliyim belki fikir olur sizede 8 aylık odasını ayırdım. Normal genc odası almıstım. Yatagın Ayaklarını takmadım o yüzden alçakti yani sizin yatak gibi. Yatagı duvara dayadım ineceği kısımlarada minder veya yastık koyuyordum. Gece uyandığı zaman kendisi gelirdi yanıma beni uyandırırdı. Emzirir geri yatagına gotururdum. Yani hiç yaralanma vs bir durumumuz olmadı.11. Ayda yürümeye basladı yataktan inerken balıklama atlardı. Ne zaman yürümeye basladı normal inmeyi kendi kendisine öğrendi. Sımdı 1 yasında yine aynı sekilde düşmez ama önlem amaclı minder koyarım yine. Hol’de bi tane gece lambası koyuyorum rahatca bizi ve kendi odasını görebilsin diye.ilk etapta yatarken tüm odaların kapısını kapardım ne olur olmaz diye üst kattayız cunku. Sımdı büyüdü direk odamıZa gelir o yüzden kapatmam artık